Pastāvība
Mainīgums
Tas, kā uztveram laiku un kā attiecamies pret tā ritējumu, arhitektūrā atspoguļojas tipiskākajās tehnoloģijās un materiālos. Ja savulaik ēkas ilgmūžība bija tikpat kā pamatuzstādījums - ēkas tika projektētas tā, lai tās kalpotu mūžīgi - arvien biežāk tādi faktori kā ātrums, fleksibilitāte un mainīgums izvirzās priekšplānā. Šādas pieejas šķietamo vieglumu iespējamu padara tehnoloģiskie jauninājumi, kas nemanāmi izmainījuši veidu, kā tiek radītas telpas mums visapkārt.
Tas, kā uztveram laiku un kā attiecamies pret tā ritējumu, arhitektūrā atspoguļojas tipiskākajās tehnoloģijās un materiālos. Ja savulaik ēkas ilgmūžība bija tikpat kā pamatuzstādījums - ēkas tika projektētas tā, lai tās kalpotu mūžīgi - arvien biežāk tādi faktori kā ātrums, fleksibilitāte un mainīgums izvirzās priekšplānā. Šādas pieejas šķietamo vieglumu iespējamu padara tehnoloģiskie jauninājumi, kas nemanāmi izmainījuši veidu, kā tiek radītas telpas mums visapkārt.
Tas, kā uztveram laiku un kā attiecamies pret tā ritējumu, arhitektūrā atspoguļojas tipiskākajās tehnoloģijās un materiālos. Ja savulaik ēkas ilgmūžība bija tikpat kā pamatuzstādījums - ēkas tika projektētas tā, lai tās kalpotu mūžīgi - arvien biežāk tādi faktori kā ātrums, fleksibilitāte un mainīgums izvirzās priekšplānā. Šādas pieejas šķietamo vieglumu iespējamu padara tehnoloģiskie jauninājumi, kas nemanāmi izmainījuši veidu, kā tiek radītas telpas mums visapkārt.
Ekspozīcijas scenogrāfijā tiek meklēti ceļi, kā bienāles fiziskajā veidolā iemiesot mūsu laikmeta mainīguma sajūtu. Tipiskas starpsienu alumīnija profilu konstrukcijas veido mākslas darbu eksponēšanai nepieciešamos apstākļus ēkās, kas celtas citiem mērķiem. Dažādu formu virknējumā katra telpa plānota specifiski eksponējamajam mākslas darbam. Šīs telpas izgrebtas no "masas" ko veido alumīnija profilu rindas.
Vieta: Rīga, Latvija
Pasūtītājs: Rīgas biennāles fonds
Arhitektūra: GAISS
Komanda: Kārlis Melzobs, Arnita Melzoba
Laiks: 2018